Vi har fået et nyt DVA Pro ServiceCenter i Skovlunde. Alle vores kvalitetsprodukter serviceres nu på eget servicecenter.
Samtidig introducerer vi vores Wagner ServiceCenter i Silkeborg, der i samarbejde med ServiceCenteret i Skovlunde reparerer og vedligeholder jeres Wagner udstyr.
Vi kan desuden tilbyde komplette serviceaftaler på trailere og maskiner.
Skovlunde:
Dirk Pandorff: 21 19 50 02
Lars-Ole Andersen: 40 31 80 09
Silkeborg:
Søren Abrahamsen: 20 18 18 55
For at gøre det nemmere og mere effektivt for dig som forhandler og for os som leverandør at håndtere reklamationer og tekniske spørgsmål, har du her adgang til 5 ofte stillede spørgsmål og svar i forbindelse med service.
Hvis du ikke finder svar på dit spørgsmål her, er du til en hver tid velkommen til at ringe til os på telefon: +45 70 234 239
Jeg har en reklamation, hvad gør jeg nu?
Hvis du er slutbruger og har købt din vare i en butik, skal du henvende dig direkte til den forretning, hvor du har købt varen, det er en god idé at medbringe din købsfaktura.
Hvis du er forhandler, skal du kontrollere at slut brugeren har fulgt den brugervejledning som medfølger til produktet.
Hvis du har brug for at sende en reklamation til vores værksted, skal du udfylde den returseddel, som du kan downloade ved at klikke på billedet til højre for denne tekst. Husk at vedhæfte en kopi af salgsfakturaen.
Vores værksted undersøger reklamationen og vender tilbage med resultat, samt for at aftale det videre forløb. Bemærk, at der kan forekomme et gebyr ved tests og undersøgelser af indsendte produkter som intet fejler. Husk derfor at kontrollere om brugervejledningen er fulgt. Vær også opmærksom på at der kun ydes 1 års reklamationsret ved erhvervssalg.
Jeg har brug for reservedele, hvad gør jeg nu?
Når du kontaker os i forbindelse med reservedele, kan du med fordel se om der findes en split tegning til produktet under produktkortet i webkataloget. Søg efter varen i toppen af siden og tryk ind på produktkortet.
Hvis du ikke kan finde en split tegning til produktet, er du også velkommen til at kontakte os.
Hav produktets navn og evt. model nummer klar, for at lette ekspeditionen.
Der findes som regel, alt den nødvendige information på købs fakturaen
Jeg har et teknisk spørgsmål, hvad gør jeg nu?
Hvis du har et teknisk spørgsmål til et produkt som du har købt, kan du med fordel gennemlæse det brugsvejlednings materiale, der var med ved købet. Du har ofte mulighed for at finde diverse manualer og datablade online under produktkortet, søg efter varen i toppen af siden og tryk ind på produktkortet.
Har du et teknisk spørgsmål til et eller flere produkter, er du til en hver tid velkommen til at kontakte os på telefon eller mail.
Jeg har brug for et sikkerheds- datablad, hvor finder jeg det?
Vi arbejder hele tiden på at få så mange datablade som muligt sat ind til online download. De fleste datablade ligger tilgængelig til download på produktetkortet. Søg efter varen i toppen af siden og tryk ind på produktkortet.
Hvis du mangler et datablad, som du ikke kan finde til download op produktkortet, er du meget velkommen til at kontakte os på telefon eller mail.
Jeg skal sende en eller flere varer retur til DVA, hvad gør jeg nu?
Du skal altid kontakte din lokale konsulent, for at få godkendt din returforsendelse. Når du har fået godkendt din returforsendelse, skal du downloade og udfylde vores retur dokument. Find din lokale konsulent her.
Har du ikke fundet svar på dit spørgsmål kan du sende det til os her:
Husk eventuelt at informere os om, varenummer, produktvariant eller andet. Vi vender tilbage hurtigst muligt.